جلسه مدیرکل بهزیستی استان البرز با مدیران مراکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی برگزار شد

با حضور "وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی استان البرز و "معصومه توکّلی ثانی" توکلی امور معاون اجتماعی نشست صمیمی و تخصصی با مدیران مراکز شبه خانواده با محوریت ارتقاء وضیعت اجتماعی فرزندان و موضوع آموزش تربیتی همه جانبه و برنامه ریزی مدوّن با هدف توانمندسازی فرزندان در محل سالن اجتماعات ستاد اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی البرز در این جلسه گفت: تحلیل و آسیب‌شناسی روند خدمات ارائه شده در مراکز شبه خانواده توسط کارشناسان متخصص مسیر را برای خدمت‌رسانی مطلوب و بهبود کیفیت زندگی فرزندان مقیم در مراکز هموار می‌کند.

وی با تأکید بر برنامه ریزی مدوّن با هدف توانمندسازی فرزندان بهزیستی ادامه داد :مدیران مراکز باید ارتباط و تعامل مستمر را با مدیران مدارس و مراکز آموزشی فرزندان حفظ نمایند و خاطر نشان کرد: مددکاران مراکز علاوه بر انجام خدمات تخصصی به فرزندان باید آنان را در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها مشارکت دهند.

شایان ذکر است در این نشست مدیران مراکز شبه خانواده مسائل و چالش های خود را مطرح و پیشنهادات، نقطه نظرات و راهکارهای آنها در خصوص ارتقاء وضیعت اجتماعی و اقتصادی فرزندان در آینده و همچنین موضوع آموزش تربیتی و توانمند سازی فرزندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 119731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد